Program konferencji

 

8:00-9:00
Rejestracja uczestników i sesja networkingowa (potrzebne co najmniej 30 wizytówek)

9:00-9:20
Uroczyste przywitanie i rozpoczęcie konferencji - Jacek Czarnowski

9:20-9:55
Jak NIE sprzedawać technologii i innowacji, czyli co warto wiedzieć o mózgu, windach i przymiotnikach. - Piotr Bucki

  • Dlaczego mózg reaguje na szanse i zagrożenia i jak je opakować w słowa?
  • Co według nauki mózg odbiorcy uznaje za intrygujące? 
  • Jaki były wyniki neuroobrazowania zdań pełnych przymiotników?
  • Co można poprawić w każdej prezentacji sprzedażowej? 

9:55-10:30
Jak stworzyliśmy najlepszy w Polsce dział sprzedaży w spółkach SAAS (nie licząc Live Chata :) ) - rozważania praktyczne - Grzegorz Błażewicz

  • DNA dobrego handlowca i DNA słabego handlowca.
  • Kluczowe czynniki zwiększające efektywność działu sprzedażowego.
  • Jak mierzymy sprzedaż? - najważniejsze parametry i KPI.
  • Marketing & Sales Alignment - czyli jak marketing chce uwodzić sprzedaż?

10:30-11:05
BigData, Marketing Automation to hasła zapowiadające rewolucję w marketingu i sprzedaży. Dlaczego wszyscy muszą to mieć i dlaczego tak niewielu to ma? - Jakub Dąbkowski

  • Al Machine learning, BigData i Blockchain mają zmienić nasz marketing i sposób sprzedaży - słyszymy to każdego dnia. Dlaczego te zmiany zachodzą tak wolno i tylko niektórzy to robią? 
  • Dlaczego część projektów związanych z Marketing Automation nie przynosi oczekiwanych zmian i czy to naprawdę takie proste jak marketing nam obiecuje?

11:05-11:25
Przerwa kawowa

11:25-12:00
Trendy w sprzedaży 2018. Co zrobić by zaistnieć na rynku ogromnej konkurencji? - Agnieszka Grostal

  • Jakie czynniki faktycznie mają znaczenie dla klientów?
  • Co się sprawdza, a co niepotrzebnie pochłania budżet?
  • Jak marketing powinien przenikać się ze sprzedażą? 
  • Jak wyróżnić się spośród konkurencji?

12:00-12:35
Psychologia cen - jak skutecznie zarabiać na swoich cenach. - Grzegorz Furtak, Piotr Jastrzębski

  • Za co klienci są gotowi zapłacić?
  • Pricing kognitywny.
  • Skuteczna komunikacja ceny.
  • Skuteczna komunikacja promocji.

12:35-13:35
Przerwa na lunch

13:35-14:10
Marketing B2B jako część procesu sprzedaży. - Łukasz Kosuniak

  • Jak zintegrować działania marketingu i sprzedaży B2B aby stworzyć skuteczny i zarządzalny proces sprzedaży? 
  • Dlaczego nie możesz ignorować marketingu cyfrowego?
  • Jak "zdigitalizować" analogowe formy marketingu - spotkania i konferencje?
  • Jak zaprojektować zintegrowany system marketingu i sprzedaży B2B?
  • Narzędzia generowania leadów. Praktyczne przykłady i dobór narzędzi. 

14:10-14:45
Jak sprzedawać najtrudniejsze produkty (usługi)? Jak sprzedawać na konkurencyjnych rynkach? - Jacek Czarnowski

  • Pułapki czyhające na handlowców na rynkach związanych z nowymi technologiami.
  • Co robić kiedy klient nie widzi różnicy między produktami/usługami występującymi na rynku? 
  • Co robić kiedy produkt lub usługa są trudne technologiczne?
  • Co może stanowić przewagę konkurencyjną w rękach handlowca?
  • Jak wykorzystywać informacje posiadane przez handlowców?

14:45-15:05
Przerwa kawowa

15:05-15:40
W jak: Wiedza, Wizja, Współpraca. - Jacek Kotarbiński

  • Jakie działania podejmować w zespołach, aby współpraca marketingu i sprzedaży była jak najbardziej efektywna i bezkonfliktowa?
  • Jak wpływają: Geniusze, Partacze, Humaniści i Inżynierowie na wzajemne relacje? 
  • Dlaczego inwestycja w rozwój jednostek i zespołu jest tak ważna? 

15:40-16:20
"E-wolucja Sprzedaży", czyli jak Internet i Social Media zmieniły sprzedaż bezpośrednią. - Rahim Blak

  • Wszystkie swoje umiejętności zdobyte w aktywnej sprzedaży bezpośredniej B2B, przeniosłem do social mediów i to działa!
  • Dzisiaj najwięcej zapytań ofertowych ze wszystkich kanałów sprzedaży dostaję na prywatne profile osobowe na Facebooku i Linkedinie :)
  • Pokażę Wam przykłady jak szukać klientów i sprzedawać usługi i produkty przez social media. 
  • #ToBędzieDobraPrezentacja :)

16:20-17:00
Losowanie i rozdanie nagród oraz zakończenie konferencji

 

Biogramy

 

Rahim Blak - CEO click community - agencji social media zatrudniającej ponad 60 social media specjalistów, oraz CMO i współzałożyciel systemu edrone - pierwszego eCRM dla e-commerce. Koncentruje się na marketingu społecznościowym z naciskiem na social employer branding i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SAAS. Prelegent i szkoleniowiec, zajmuje najwyższe pozycje w rankingach konferencji i warsztatów. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, prowadzi zajęcia z marketingu na MBA w Łodzi, z social media na AGH w Krakowie i ze sprzedaży na WSEI w Krakowie. Ekstrawertyczny przedsiębiorca i aktywny Networker. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach i wykładach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.

Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation – posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, jednego z największych dostawców rozwiązań IT w Unii Europejskiej. W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, jednego z największych portali internetowych w Europie, notowanego na GPW w Warszawie (Interia zatrudnia ponad 250 osób). W 2008 roku doprowadził do sprzedaży portalu dla jednej z największych grup medialnych na świecie – Bauer Media. Od tego czasu jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu, czego wynikiem jest powstanie SALESmanago Marketing Automation. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Piotr Bucki - od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii, Austrii, Włoszech, Puerto Rico. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.

Jacek Czarnowski – od 1993 roku związany ze sprzedażą i marketingiem. Przez 15 lat pełnił stanowiska dyrektora handlowego między innymi na rynku FMCG, rynku mody oraz branży usług (firmy Kamis, Fazer, czy Atlantic). Absolwent geografii i studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim ukończył także Akademię Coachingu Biznesowego. Licencjonowany trener i konsultant Sandler Training - światowego lidera w zakresie projektów doradczo-szkoleniowych dotyczących zarządzania sprzedażą i sprzedaży. Właściciel firmy Cetus Consulting – franczyzobiorcy Sandler Training. Specjalizuje się w kompleksowym udoskonalaniu procesów sprzedażowych w przedsiębiorstwach. Coach specjalizujący sie w tematyce zarządczej i sprzedażowej. Mówca biznesowy - prelegent na wielu konferencjach i seminariach. Twórca i organizator MORFOLOGII SPRZEDAŻY - największej w Polsce północnej konferencji dla menedżerów sprzedaży odbywającej się od 2012 roku. Prywatnie instruktor kajakarstwa, prowadził wiele spływów kajakowych w Polsce i zagranicą. Lubi szczególnie kajakarstwo zwałkowe mało znaną odmianę pływania na kajakach. 

Jakub Dąbkowski - specjalista i expert w dziedzinie Marketing Automation, łączy wiedzą technologiczną i programistyczną z wiedzą o sprzedaży i marketingu. Obecnie CTO of Avaus Poland, którego celem jest stworzenie zespołu IT mającego wspierać technologicznie wdrożenia Marketing Automation w Szwecji i Finlandii. W swoje pracy codziennie korzysta z zaawansowanych narzędzi największych firm takich jak: Adobe Campaign + Adobe Marketing Cloud, Salesforce Marketing Cloud i Marketo. Absolwent Wydziału Fizyki Teoretycznej na Uniwersytecie Gdańskim.

Grzegorz Furtak - założyciel pricingLAB. Ekspert w dziedzinie pricingu, strategii monetyzacji oraz strategii sprzedażowych. Praktyk biznesu z 25-letnim doświadczeniem. Przez 15 lat pełnił funkcje Executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych organizacjach. Prelegent na licznych konferencjach i warsztatach poświęconych zagadnieniom pricingu i sprzedaży.

Agnieszka Grostal – ekspertka w zarządzaniu sprzedażą. Właścicielka firmy doradczej Salents. Mentorka w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Prowadzi cykl praktycznych warsztatów SALES UP! podczas których uczy przedsiębiorców, managerów i dyrektorów sprzedaży, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż oraz zyski firmy. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się również na blogu www.agnieszkagrostal.com. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Universite Paris II PantheonAssas w Paryżu, wykładowca na wyższych uczelniach ekonomicznych. Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie - Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Management w Paryżu.

Piotr Jastrzębski - partner w firmie pricingLAB. Ekspert w zakresie wykorzystania metod numerycznych w pricingu. Matematyk i informatyk z wykształcenia. Praktyk biznesu z 25-letnim doświadczeniem w zakresie finansów, controllingu, zarządzania ryzykiem i business development. Doświadczenia zawodowe wzbogacał również jako członek wielu rad nadzorczych.

Łukasz Kosuniak - ekspert Marketingu B2B, Autor serii "#ABC Marketingu B2B", Blogger, prelegent konferencji na temat marketingu i sprzedaży w B2B. Wcześniej szef marketingu w ITMAGINATION oraz manager zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska, przedtem zajmował się marketingiem i rozwojem kanału sprzedaży w Microsoft Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych i pozyskiwania leadów na rynku B2B, w szczególności w branży IT. W 2016 laureat  Effie Award w kategorii B2B. Autor tekstów o marketingu cyfrowym, nowych technologiach (VR, IoT, Mobile), marketing automation oraz serii artykułów o nowej roli marketingu B2B w cyfrowym biznesie. Prowadzi blog o nowoczesnym marketingu B2B  - businessmarketer.pl.

 

Jacek Kotarbiński - ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii”. Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Felietonista "Forbes Polska". Członek Rady Programowej Forum IAB Poland. Członek jury: Superbrands Polska, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail, międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Jego e-book „Sztuka marketingu” został bestsellerem iTunes w kategorii "Biznes". Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce.  Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe. Autor "Subiektywnego bloga o sztuce marketingu" kotarbinski.com.