8:00-9:00
Rejestracja uczestników i sesja networkingowa (potrzebne co najmniej 30 wizytówek)

9:00-9:20
Uroczyste przywitanie i rozpoczęcie konferencji - Jacek Czarnowski

9:20-9:55
Jak NIE sprzedawać technologii i innowacji, czyli co warto wiedzieć o mózgu, windach i przymiotnikach. - Piotr Bucki

  • Dlaczego mózg reaguje na szanse i zagrożenia i jak je opakować w słowa?
  • Co według nauki mózg odbiorcy uznaje za intrygujące? 
  • Jaki były wyniki neuroobrazowania zdań pełnych przymiotników?
  • Co można poprawić w każdej prezentacji sprzedażowej? 

9:55-10:30
W trakcie ustaleń - Grzegorz Błażewicz

  • Szczegóły wkrótce.
  • Szczegóły wkrótce.
  • Szczegóły wkrótce.

10:30-11:05
BigData, Marketing Automation to hasła zapowiadające rewolucję w marketingu i sprzedaży. Dlaczego wszyscy muszą to mieć i dlaczego tak niewielu to ma? - Jakub Dąbkowski

  • Al Machine learning, BigData i Blockchain mają zmienić nasz marketing i sposób sprzedaży - słyszymy to każdego dnia. Dlaczego te zmiany zachodzą tak wolno i tylko niektórzy to robią? 
  • Dlaczego część projektów związanych z Marketing Automation nie przynosi oczekiwanych zmian i czy to naprawdę takie proste jak marketing nam obiecuje?

11:05-11:25
Przerwa kawowa

11:25-12:00
Trendy w sprzedaży 2018. Co zrobić by zaistnieć na rynku ogromnej konkurencji? - Agnieszka Grostal

  • Jakie czynniki faktycznie mają znaczenie dla klientów?
  • Co się sprawdza, a co niepotrzebnie pochłania budżet?
  • Jak marketing powinien przenikać się ze sprzedażą? 
  • Jak wyróżnić się spośród konkurencji?

12:00-12:35
Psychologia cen - jak skutecznie zarabiać na swoich cenach. - Grzegorz Furtak, Piotr Jastrzębski

  • Za co klienci są gotowi zapłacić?
  • Pricing kognitywny.
  • Skuteczna komunikacja ceny.
  • Skuteczna komunikacja promocji.

12:35-13:35
Przerwa na lunch

13:35-14:10
Marketing B2B jako część procesu sprzedaży. - Łukasz Kosuniak

  • Jak zintegrować działania marketingu i sprzedaży B2B aby stworzyć skuteczny i zarządzalny proces sprzedaży? 
  • Dlaczego nie możesz ignorować marketingu cyfrowego?
  • Jak "zdigitalizować" analogowe formy marketingu - spotkania i konferencje?
  • Jak zaprojektować zintegrowany system marketingu i sprzedaży B2B?
  • Narzędzia generowania leadów. Praktyczne przykłady i dobór narzędzi. 

14:10-14:45
Jak sprzedawać najtrudniejsze produkty (usługi)? Jak sprzedawać na konkurencyjnych rynkach? - Jacek Czarnowski

  • Pułapki czyhające na handlowców na rynkach związanych z nowymi technologiami.
  • Co robić kiedy klient nie widzi różnicy między produktami/usługami występującymi na rynku? 
  • Co robić kiedy produkt lub usługa są trudne technologiczne?
  • Co może stanowić przewagę konkurencyjną w rękach handlowca?
  • Jak wykorzystywać informacje posiadane przez handlowców?

14:45-15:05
Przerwa kawowa

15:05-15:40
W jak: Wiedza, Wizja, Współpraca. - Jacek Kotarbiński

  • Jakie działania podejmować w zespołach, aby współpraca marketingu i sprzedaży była jak najbardziej efektywna i bezkonfliktowa?
  • Jak wpływają: Geniusze, Partacze, Humaniści i Inżynierowie na wzajemne relacje? 
  • Dlaczego inwestycja w rozwój jednostek i zespołu jest tak ważna? 

15:40-16:20
"E-wolucja Sprzedaży", czyli jak Internet i Social Media zmieniły sprzedaż bezpośrednią. - Rahim Blak

  • Wszystkie swoje umiejętności zdobyte w aktywnej sprzedaży bezpośredniej B2B, przeniosłem do social mediów i to działa!
  • Dzisiaj najwięcej zapytań ofertowych ze wszystkich kanałów sprzedaży dostaję na prywatne profile osobowe na Facebooku i Linkedinie :)
  • Pokażę Wam przykłady jak szukać klientów i sprzedawać usługi i produkty przez social media. 
  • #ToBędzieDobraPrezentacja :)

16:20-17:00
Losowanie i rozdanie nagród oraz zakończenie konferencji