TAK BYŁO

LISTOPAD 2017 - PROGRAM

8:00-9:00

Rejestracja uczestników i sesja networkingowa (potrzebne co najmniej 30 wizytówek)

9:00-9:20

Uroczyste przywitanie i rozpoczęcie konferencji - Jacek Czarnowski

9:20-9:55

  • Dlaczego mózg reaguje na szanse i zagrożenia i jak je opakować w słowa?
  • Co według nauki mózg odbiorcy uznaje za intrygujące? 
  • Jaki były wyniki neuroobrazowania zdań pełnych przymiotników?
  • Co można poprawić w każdej prezentacji sprzedażowej? 

9:20-9:55

  • DNA dobrego handlowca i DNA słabego handlowca.
  • Kluczowe czynniki zwiększające efektywność działu sprzedażowego.
  • Jak mierzymy sprzedaż? - najważniejsze parametry i KPI.
  • Marketing & Sales Alignment - czyli jak marketing chce uwodzić sprzedaż?

10:30-11:05

  • Al Machine learning, BigData i Blockchain mają zmienić nasz marketing i sposób sprzedaży - słyszymy to każdego dnia. Dlaczego te zmiany zachodzą tak wolno i tylko niektórzy to robią? 
  • Dlaczego część projektów związanych z Marketing Automation nie przynosi oczekiwanych zmian i czy to naprawdę takie proste jak marketing nam obiecuje?

11:05-11:25

Przerwa kawowa

11:25-12:00

  • Jakie czynniki faktycznie mają znaczenie dla klientów?
  • Co się sprawdza, a co niepotrzebnie pochłania budżet?
  • Jak marketing powinien przenikać się ze sprzedażą? 
  • Jak wyróżnić się spośród konkurencji?

12:00-12:35

  • Za co klienci są gotowi zapłacić?
  • Pricing kognitywny.
  • Skuteczna komunikacja ceny.
  • Skuteczna komunikacja promocji.

12:35-13:35

Przerwa na lunch

13:35-14:10

  • Jak zintegrować działania marketingu i sprzedaży B2B aby stworzyć skuteczny i zarządzalny proces sprzedaży? 
  • Dlaczego nie możesz ignorować marketingu cyfrowego?
  • Jak "zdigitalizować" analogowe formy marketingu - spotkania i konferencje?
  • Jak zaprojektować zintegrowany system marketingu i sprzedaży B2B?
  • Narzędzia generowania leadów. Praktyczne przykłady i dobór narzędzi. 

14:10-14:45

  • Pułapki czyhające na handlowców na rynkach związanych z nowymi technologiami.
  • Co robić kiedy klient nie widzi różnicy między produktami/usługami występującymi na rynku? 
  • Co robić kiedy produkt lub usługa są trudne technologiczne?
  • Co może stanowić przewagę konkurencyjną w rękach handlowca?
  • Jak wykorzystywać informacje posiadane przez handlowców?

14:45-15:05

Przerwa kawowa

15:05-15:40

  • Jakie działania podejmować w zespołach, aby współpraca marketingu i sprzedaży była jak najbardziej efektywna i bezkonfliktowa?
  • Jak wpływają: Geniusze, Partacze, Humaniści i Inżynierowie na wzajemne relacje? 
  • Dlaczego inwestycja w rozwój jednostek i zespołu jest tak ważna? 

15:40-16:20

  • Wszystkie swoje umiejętności zdobyte w aktywnej sprzedaży bezpośredniej B2B, przeniosłem do social mediów i to działa!
  • Dzisiaj najwięcej zapytań ofertowych ze wszystkich kanałów sprzedaży dostaję na prywatne profile osobowe na Facebooku i Linkedinie :)
  • Pokażę Wam przykłady jak szukać klientów i sprzedawać usługi i produkty przez social media. 
  • #ToBędzieDobraPrezentacja :)

16:20-17:00

Losowanie i rozdanie nagród oraz zakończenie konferencji

Rahim Blak

CEO click community - agencji social media zatrudniającej ponad 60 social media specjalistów, oraz CMO i współzałożyciel systemu edrone - pierwszego eCRM dla e-commerce. Koncentruje się na marketingu społecznościowym z naciskiem na social employer branding i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SAAS. Prelegent i szkoleniowiec, zajmuje najwyższe pozycje w rankingach konferencji i warsztatów. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, prowadzi zajęcia z marketingu na MBA w Łodzi, z social media na AGH w Krakowie i ze sprzedaży na WSEI w Krakowie. Ekstrawertyczny przedsiębiorca i aktywny Networker. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach i wykładach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.

Grzegorz Błażewicz

Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation – posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, jednego z największych dostawców rozwiązań IT w Unii Europejskiej. W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, jednego z największych portali internetowych w Europie, notowanego na GPW w Warszawie (Interia zatrudnia ponad 250 osób). W 2008 roku doprowadził do sprzedaży portalu dla jednej z największych grup medialnych na świecie – Bauer Media. Od tego czasu jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu, czego wynikiem jest powstanie SALESmanago Marketing Automation. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Piotr Bucki

Od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii, Austrii, Włoszech, Puerto Rico. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.

Jacek Czarnowski

Od 1993 roku związany ze sprzedażą i marketingiem. Przez 15 lat pełnił stanowiska dyrektora handlowego między innymi na rynku FMCG, rynku mody oraz branży usług (firmy Kamis, Fazer, czy Atlantic). Absolwent geografii i studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim ukończył także Akademię Coachingu Biznesowego. Licencjonowany trener i konsultant Sandler Training - światowego lidera w zakresie projektów doradczo-szkoleniowych dotyczących zarządzania sprzedażą i sprzedaży. Właściciel firmy Cetus Consulting – franczyzobiorcy Sandler Training. Specjalizuje się w kompleksowym udoskonalaniu procesów sprzedażowych w przedsiębiorstwach. Coach specjalizujący sie w tematyce zarządczej i sprzedażowej. Mówca biznesowy - prelegent na wielu konferencjach i seminariach. Twórca i organizator MORFOLOGII SPRZEDAŻY - największej w Polsce północnej konferencji dla menedżerów sprzedaży odbywającej się od 2012 roku. Prywatnie instruktor kajakarstwa, prowadził wiele spływów kajakowych w Polsce i zagranicą. Lubi szczególnie kajakarstwo zwałkowe mało znaną odmianę pływania na kajakach.

Jakub Dąbkowski

Specjalista i expert w dziedzinie Marketing Automation, łączy wiedzą technologiczną i programistyczną z wiedzą o sprzedaży i marketingu. Obecnie CTO of Avaus Poland, którego celem jest stworzenie zespołu IT mającego wspierać technologicznie wdrożenia Marketing Automation w Szwecji i Finlandii. W swoje pracy codziennie korzysta z zaawansowanych narzędzi największych firm takich jak: Adobe Campaign + Adobe Marketing Cloud, Salesforce Marketing Cloud i Marketo. Absolwent Wydziału Fizyki Teoretycznej na Uniwersytecie Gdańskim.

Grzegorz Furtak

Założyciel pricingLAB. Ekspert w dziedzinie pricingu, strategii monetyzacji oraz strategii sprzedażowych. Praktyk biznesu z 25-letnim doświadczeniem. Przez 15 lat pełnił funkcje Executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych organizacjach. Prelegent na licznych konferencjach i warsztatach poświęconych zagadnieniom pricingu i sprzedaży.

Agnieszka Grostal

Ekspertka w zarządzaniu sprzedażą. Właścicielka firmy doradczej Salents. Mentorka w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Prowadzi cykl praktycznych warsztatów SALES UP! podczas których uczy przedsiębiorców, managerów i dyrektorów sprzedaży, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż oraz zyski firmy. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się również na blogu www.agnieszkagrostal.com. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Universite Paris II PantheonAssas w Paryżu, wykładowca na wyższych uczelniach ekonomicznych. Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie - Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Management w Paryżu.

Łukasz Kosuniak

Ekspert Marketingu B2B, Autor serii "#ABC Marketingu B2B", Blogger, prelegent konferencji na temat marketingu i sprzedaży w B2B. Wcześniej szef marketingu w ITMAGINATION oraz manager zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska, przedtem zajmował się marketingiem i rozwojem kanału sprzedaży w Microsoft Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych i pozyskiwania leadów na rynku B2B, w szczególności w branży IT. W 2016 laureat  Effie Award w kategorii B2B. Autor tekstów o marketingu cyfrowym, nowych technologiach (VR, IoT, Mobile), marketing automation oraz serii artykułów o nowej roli marketingu B2B w cyfrowym biznesie. Prowadzi blog o nowoczesnym marketingu B2B  - businessmarketer.pl.

Jacek Kotarbiński

ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii”. Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Felietonista "Forbes Polska". Członek Rady Programowej Forum IAB Poland. Członek jury: Superbrands Polska, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail, międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Jego e-book „Sztuka marketingu” został bestsellerem iTunes w kategorii "Biznes". Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce.  Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe. Autor "Subiektywnego bloga o sztuce marketingu" kotarbinski.com.

Uzupełnij dane, aby obejrzeć prelekcje:

 

 

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji promocyjnych dotyczących konferencji i szkoleń organizowanych przez firmy Cetus Consulting Jacek Czarnowski oraz Sandler Training drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 Dz. U. 2002.144.1204 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zamówienia, w tym za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002r., Nr 144, poz. 1204) przez Cetus Consulting Jacek Czarnowski z siedzibą w Gdańsku, ul. Dyrekcyjna 6 lok. 208. Jestem świadomy/a, że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne.*

16  listopada 2017r.