TEMATYKA KONFERENCJI

TEMATYKA KONFERENCJI

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to konferencja przeznaczona dla menedżerów sprzedaży i osób nadzorujących sprzedaż. To największa tego typu cyklicznie odbywająca się konferencja w północnej Polsce. Pierwsza edycja odbyła się w listopadzie 2012. 

To wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie szukających sposobów na:

  • zwiększenie sprzedaży;
  • wzmacnianie zaangażowania zespołu;
  • poprawianie efektywności handlowej i związanej z obsługą klienta;
  • lepszych sposobów zarządzania zespołem sprzedażowym;
  • bardziej skuteczną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. 

Zapraszamy:

  • Prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy zarządzający;
  • Właściciele firm;
  • Dyrektorzy Handlowi;
  • Menedżerowie Sprzedaży wszystkich szczebli i specjalności;
  • Menedżerowie i Specjaliści ds. kluczowych klientów;
  • Przedstawicielie handlowi i Handlowcy;
  • Menedżerowie Marketingu;
  • Brand/Product Menedżerowie;
  • Specjaliście ds. Marketingu.