TEMATYKA KONFERENCJI

TEMATYKA KONFERENCJI

Tegoroczną MORFOLOGIĘ SPRZEDAŻY zaczniemy zwyczajowo od przeglądu światowych trendów sprzedażowych. Nie zdradzając szczegółów prezentacji o kierunkach rozwoju sprzedaży możemy powiedzieć, że tym razem zajmiemy się dwoma „megatrendami” sprzedażowymi.

Z jednej strony zwiększaniem efektywności sprzedaży dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, automatyzacji procesów sprzedaży i wszelkiej pomocy technologicznej powodującej, że praca handlowca staje się łatwiejsza i szybsza.
Z drugiej strony zajmiemy się efektywnością rozmowy sprzedażowej w kontakcie Human 2 Human. Okazuje się, że rozmowa sprzedażowa prowadzona przez specjalistę w prawidłowy sposób, może być nadal bardzo ważna dla skuteczności procesu sprzedaży. Co więcej może ona stanowić przewagę konkurencyjną – szczególnie w sektorze B2B.

W związku z tym, przewodnie hasło naszej konferencji to „JAK ŁĄCZYĆ AI I KONTAKTY H2H W SPRZEDAŻY”. Jednym z kluczowych obszarów, gdzie następuje to połączenie, jest współpraca działów marketingu i sprzedaży, i tym również się zajmiemy.

Od dłuższego czasu wielu z naszych uczestników zgłasza potrzebę pokazywania biznesowych case’ów. Postanowiliśmy skorzystać z doświadczeń naszej społeczności. Ogłaszamy konkurs na prelekcję o studium przypadku, który wydarzył się w Waszej organizacji sprzedażowej. Pochwalcie się Waszą strategią, podejściem do klientów, ciekawą organizacją czy użytymi narzędziami. Do konkursu zapraszamy tylko członków naszej tworzącej się morfologicznej społeczności - warunkiem wzięcia udziału jest co najmniej jednokrotne uczestnictwo w konferencji Morfologia Sprzedaży. Zgłoszenia będziemy przyjmować do końca marca. Nasza komisja konkursowa wyłoni dwie osoby, które uhonorujemy 15-minutowymi wystąpieniami w trakcie konferencji.

Na deser podamy kilka smaczków rozprawiając się w żartobliwy sposób z popularnymi mitami sprzedażowymi. Nie zabraknie też biznesowego stand-up’u w którym specjalizuje się Rafał Żak.


 

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to konferencja przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, oraz dla doświadczonych handlowców. Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie 2012. W tym roku Morfologia Sprzedaży odbywa się po raz trzynasty.

 

Nasza misją jest:

  • promowanie sprzedaży bez używania missellingu, sprzedaży bez przemocy;
  • poprawianie efektywności sprzedażowej zespołów sprzedaży i pojedynczych handlowców;
  • wspieranie strategii WIN-WIN w sprzedaży;
  • wzmacnianie menedżerów w skutecznym i partnerskim zarządzaniu zespołami sprzedaży;
  • promowanie nowoczesnych narzędzi w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą.

Zapraszamy WSZYSTKICH ZAWODOWO ZWIĄZANYCH ZE SPRZEDAŻĄ:

  • Prezesów i członków zarządów, dyrektorów zarządzających;
  • Właścicieli firm;
  • Dyrektorów Sprzedaży;
  • Menedżerów Sprzedaży wszystkich szczebli i specjalności;
  • Account Menedżerów i Specjalistów ds. kluczowych klientów;
  • Przedstawicieli handlowych i Handlowców;
  • Menedżerów Marketingu;
  • Brand/Product Menedżerów;
  • Specjalistów ds. Marketingu.